NOTEIKUMI

Latvijas republikas likumdošana nosaka, ka interneta veikala īpašniekam ir jāatrunā preču piegādes un atgriešanas noteikumi, kā arī atteikuma tiesības. Šādu atrunu sauc par distances līgumu (MK noteikumi).

DISTANCES LĪGUMS 

Šajā Interneta veikalā piedāvāto preču pārdevējs no vienas puses, turpmāk saukts Pārdevējs, un persona, kas veic pasūtījumu, turpmāk saukta Pircējs, no otras puses, noslēdz šādu Līgumu:

Pārdevējs apņemas pārdot un piegādāt Pircējam preces, atbilstoši Pircēja pasūtījumam.

PIEGĀDES UN SAMAKSAS KĀRTĪBA

Pircējs veic preču pasūtīšanu caur šo mājas lapu, norādot pasūtāmo preču veidu un daudzumu. Pircējam ir iespēja veikt apmaksu par preci lietojot Interneta veiklā iestrādātos maksājuma rīkus vai apmaksājot pārdevēja sagatavoto un Pircējam pa e-pastu nosūtīto pasūtījumam atbilstošo rēķinu. Rēķins tiek sagatavots elektroniski un ir derīgs bez paraksta.

Par pirkumu maksājumu sadalījumu atbild un to nodrošina: AS "Dali Dali", reģ.nr.40203265075, juridiskā adrese: Rīga, Skanstes iela 52, LV-1013

Pārdevējs nodrošina preču piegādi 5 dienu laikā kopš ir saņemta apmaksa par preci, piegādes laiku saskaņojot ar Pircēju.

*Kuoma zābaku piegāde, kas tiek pasūtīti uz priekšpasūtījumu, tiek nodrošināta 20-25 darba dienu laikā.

ATTEIKUMA TIESĪBAS

Pircējam ir tiesības atteikties no preces 14 kalendāro dienu laikā no Preces saņemšanas brīža, nosūtot Pārdevējam par to atteikuma vēstuli vai infomējot TOPSHOES.LV par atgriešanu zvana, epasta, ziņas veidā. Par atgriešanu maiņu uzreiz tiek piefiksēts TOPSHOES.LV sistēmā un informēta attiecīgā nodaļa. 

Pircēja pienākums ir 7 dienu laikā pēc paziņošanas par atteikumu atdot preci Pārdevējam. Visus izdevumus, kas radīsies saistībā ar preces nosūtīšanu atpakaļ Pārdevējam, sedz Pircējs.
Ja prece tiek atgriezta vēlāk kā 14 kalendarās dienas, Pārdevējs preci atpakaļ nepieņems. 

Lai nemazinātu preču vērtību, un varētu izmantot savas tiesības atgriez preci, aicinām nenoplēst cedeles, kas piestiprinātas pie preces pirms to mērīšanas.

Pircējs nevar izmantot atteikuma tiesības, ja:

  • pasūtītās preces pēc to rakstura nevar atdot atpakaļ, vai tās ātri bojājas vai ir ātri izlietojamas;
  • pasūtītās preces ir izgatavotas tieši Pircējam pēc individuāla pasūtījuma;
  • pircējs ir atvēris audioierakstu vai videoierakstu, vai datorprogrammu iepakojumu.

Latvijas Republikas Patērētāju tiesību aizsardzības likuma 12. panta sestā daļa nosaka, ka "patērētājs ir atbildīgs par preces kvalitātes un drošuma saglabāšanu atteikuma tiesību realizēšanas termiņā". Pārdevējs patur tiesības Pircējam atteikt izmantot atteikuma tiesības vai ieturēt kompensācijas maksu gadījumā, ja prece ir bojāta, lietošanas laikā nevērīgi izturoties pret preci vai neievērojot instrukcijas norādījumus, ja ir nozaudēts preces oriģinālais iepakojums vai ja tās iepakojums ir būtiski bojāts.

NAUDAS ATMAKSA:

  • Naudas atmaksas gadījumā, tā tiek atgriezta uz pircēja norādīto konta numuru 14 dienu laikā.

PREČU MAIŅA:

  • Klientam ir tiesības veikt preces apmaiņu 14 dienu laikā no iegādes brīža, ja ir saglabāts preces oriģinālais izskats, iepakojums, cedeles, kastes u.c., ja neder izvēlētais izmērs. 
  • Klients izmanto preču maiņas atgriešanas kodu, kas tika saņemts brīdī, kad paciņa ieradās klienta pakomātā, SMS "Atgriešanas kods". Atgriešanas kodu ir iespējams izmantot sūtījumam vienā virzienā, uzreiz nonākot TOPSHOES.LV noliktavā. Šo kodu nedrīkst izmantot citu sūtījumu nosūtīšanai, jo tas tiks nosūtīts tāpat uz mūsu adresi. 
  • Atkārtota izsūtīšana no TOPSHOES.LV puses klientam izmaksās 3.00 eur, par kuriem tiks nosūtīti rekvizīti uz klientam ērtāko saziņas veidu. 
    **Ja tā ir atkārtota maiņa, tad pircējs sedz visas izmaksas, kas tiek saistītas ar sūtīšanas izdevumiem. 
  • Iespēja atgriezt preci atpakaļ mūsu interneta veikala ofisa telpās Baltā iela 1b, Biznesa parks "Forums".
  • Lai atgrieztu sūtījumu atpakaļ ar Omniva pakomāta vai DPD Paku Skapis starpniecību, Jums ir jāievada SMS kods, kuru saņēmāt paciņas saņemšanas brīdī "Atgriešanas kods" un jāievieto paciņa pakomātā.
  • Pēc pakas nonākšanas interneta veikala ofisā, klientam tiek izsūtīti maiņas prece, par kuru iepriekš vienojas pārdevējs ar klientu.

PIRKUMA VEIKŠANAS UN PIEGĀDES NOTEIKUMI

Veicot pirkumu mūsu e-veikalā, Jums ir iespēja izvēlēties kādu no šiem piegādes veidiem:

Preču piegāde uz Omniva vai DPD pašapkalpošanās termināliem:

  • Pakalpojuma cena – 3.00 Eur.;
  • Izvēloties piegādi uz Omniva vai DPD pašapkalpošanās termināliem, saņemsiet SMS ziņu ar norādītu informāciju sūtījuma saņemšanai.
  • Par piegādes veidu izvēloties Omniva vai DPD pakomātu, Prece Lietotāja izvēlētajā pakomātā nonāk 5 darba dienu laikā pēc pasūtījuma apstiprinājuma sūtīšanas uz Lietotāja e-pasta adresi. Par Preces nonākšanu pakomātā Lietotājs tiek informēts ar īsziņas paziņojumu, kas satur durvju kodu, pakomāta atrašanās vietu, atgriešanas kodu un uzglabāšanas termiņu. Pakomāti ir atvērti 24 stundas. Prece tiek uzglabāta pakomātā 7 kalendārās dienas. Pēc minētā termiņa beigām Prece tiek sūtīta atpakaļ TOPSHOES.LV veikalam. Gadījumā, ja Lietotājs neizņem Preci iepriekš minētajā termiņā, Lietotājam ir pienākums atlīdzināt izmaksas, kas saistītas ar atkārtotu preces nosūtīšanu.
  • Iespējamais piegādes laiks var atšķirties, par jebkāda veida kavējumiem tiks ziņots.

Preču saņemšana ar kurjerpakalpojuma palīdzību:

  • Lai izvēlētos kurjerpiegādi kā saņemšanas veidu, Pircējam grozā ir jāuzspiež poga "Kurjers".
  • Dodoties uz apmaksas sadaļu, ir jāizvēlās sūtīšanas valsts, jo no tās tiek izrēķināta kurjera pakalpojuma izmaksas.
  • Latvijā 7,99 EUR, Igaunija un Lietuva 12,99 eur, pārējās valsti 17.99 eur. Kurjerizmaksas var tikt aprēķinātas tikai pēc attiecīgās valsts izvēles pirkuma noformēšanas brīdī. 
  • Norādot pareizus adreses datus, tiks pieteikts kurjers uz Jūsu norādīto adresi.
  • Kurjers par piegādes laikiem sazinās ar Jums privāti.

Preču saņemšana uz vietas TOPSHOES.LV veikalā:

  • Pakalpojuma cena – bezmaksas.
  • Sūtījumu var saņemt pie mums, Baltā iela 1b, Biznesa parks “Forums”. Pasūtījumu pie mums uz vietas variet saņemt pēc pasūtījuma veikšanas un informācijas saņemšanas par to, ka Jūsu pasūtījums ir gatavs izņemšanai (sms vai zvana veidā). Ja prece nāk tuvākajos pievedumos vai tiek pārvesta no noliktavas, tas var aizņemt 1-3 darba dienas. Preci var saņemt darba dienās no 10:00 līdz 18:00 pēc apstipinoša zvana saņemšanas par to, ka pasūtījums ir apstrādāts un gatavs saņemšanai. 

IZPĀRDOŠANAS

Izpārdošanu laikā atlaides nesummējās un atlaižu kodi nav aktīvi. Šis punkts attiecas uz visām izpārdošanām. 

DATU APSTRĀDE

Ievadot nepieciešamo informāciju, noformējot pasūtījumu, Pircējs apliecina, ka ir iepazinies un piekrīt, ka viņa sniegtie dati tiek izmantoti, lai Pārdevējs varētu pieņemt Pircēja pasūtījumu un veikt preču piegādi saskaņā ar LR likumdošanas prasībām. Ievadot informāciju, Pircējs piekrīt, ka tam uz norādīto e-pastu tiks izsūtīti paziņojumi, kas saistīti ar Pircēja pasūtījuma apstrādi.