NOTEIKUMI

Latvijas republikas likumdošana nosaka, ka interneta veikala īpašniekam ir jāatrunā preču piegādes un atgriešanas noteikumi, kā arī atteikuma tiesības. Šādu atrunu sauc par distances līgumu (MK noteikumi).

DISTANCES LĪGUMS 

Šajā Interneta veikalā piedāvāto preču pārdevējs no vienas puses, turpmāk saukts Pārdevējs, un persona, kas veic pasūtījumu, turpmāk saukta Pircējs, no otras puses, noslēdz šādu Līgumu:

Pārdevējs apņemas pārdot un piegādāt Pircējam preces, atbilstoši Pircēja pasūtījumam.

PIEGĀDES UN SAMAKSAS KĀRTĪBA

Pircējs veic preču pasūtīšanu caur šo mājas lapu, norādot pasūtāmo preču veidu un daudzumu. Pircējam ir iespēja veikt apmaksu par preci lietojot Interneta veiklā iestrādātos maksājuma rīkus vai apmaksājot pārdevēja sagatavoto un Pircējam pa e-pastu nosūtīto pasūtījumam atbilstošo rēķinu. Rēķins tiek sagatavots elektroniski un ir derīgs bez paraksta.

Pārdevējs nodrošina preču piegādi 5 dienu laikā kopš ir saņemta apmaksa par preci, piegādes laiku saskaņojot ar Pircēju.

*Kuoma zābaku piegāde, kas tiek pasūtīti uz priekšpasūtījumu, tiek nodrošināta 15 darba dienu laikā.

ATTEIKUMA TIESĪBAS

Pircējam ir tiesības atteikties no preces 14 kalendāro dienu laikā no Preces saņemšanas brīža, nosūtot Pārdevējam par to atteikuma vēstuli. Atteikuma vēstules veidlapu Pārdevējs nosūta Pircējam pa e-pastu pēc Pircēja pieprasījuma.

Pircēja pienākums ir 7 dienu laikā pēc atteikuma vēstules nosūtīšanas atdot preci Pārdevējam. Visus izdevumus, kas radīsies saistībā ar preces nosūtīšanu atpakaļ Pārdevējam, sedz Pircējs.

Lai nemazinātu preču vērtību, un varētu izmantot savas tiesības atgriez preci, aicinām nenoplēst cedeles, kas piestiprinātas pie preces pirms to mērīšanas.

Pircējs nevar izmantot atteikuma tiesības, ja:

  • pasūtītās preces pēc to rakstura nevar atdot atpakaļ, vai tās ātri bojājas vai ir ātri izlietojamas;
  • pasūtītās preces ir izgatavotas tieši Pircējam pēc individuāla pasūtījuma;
  • pircējs ir atvēris audioierakstu vai videoierakstu, vai datorprogrammu iepakojumu.

Latvijas Republikas Patērētāju tiesību aizsardzības likuma 12. panta sestā daļa nosaka, ka "patērētājs ir atbildīgs par preces kvalitātes un drošuma saglabāšanu atteikuma tiesību realizēšanas termiņā". Pārdevējs patur tiesības Pircējam atteikt izmantot atteikuma tiesības vai ieturēt kompensācijas maksu gadījumā, ja prece ir bojāta, lietošanas laikā nevērīgi izturoties pret preci vai neievērojot instrukcijas norādījumus, ja ir nozaudēts preces oriģinālais iepakojums vai ja tās iepakojums ir būtiski bojāts.

NAUDAS ATMAKSA:

  • Naudas atmaksas gadījumā, tā tiek atgriezta uz pircēja norādīto konta numuru 14 dienu laikā.

PREČU MAIŅA:

  • Klientam ir tiesības veikt preces apmaiņu 14 dienu laikā no iegādes brīža, ja ir saglabāts preces oriģinālais izskats, iepakojums, cedeles, kastes u.c., ja neder izvēlētais izmērs. 
  • Klients pats apmaksā sūtīšanas izmaksas, kas saistītas ar preces maiņu, kas sastāda 3.00 eur par Omniva sūtījumu vienā virzienā, vai atgriež preci atpakaļ mūsu interneta veikala ofisa telpās Baltā iela 1b, Biznesa parks "Forums".
  • Lai atgrieztu sūtījumu atpakaļ ar Omniva pakomāta starpniecību, Jums ir jāievada SMS kods, kuru saņēmāt paciņas saņemšanas brīdī "Atgriešanas kods" un jāievieto paciņa pakomātā.
  • Pēc pakas nonākšanas interneta veikala ofisā, klientam tiek izsūtīti maiņas apavi, par kuriem iepriekš vienojas pārdevējs ar klientu.

PIRKUMA VEIKŠANAS UN PIEGĀDES NOTEIKUMI

Veicot pirkumu mūsu e-veikalā, Jums ir iespēja izvēlēties kādu no šiem piegādes veidiem:

Preču piegāde uz Omniva pašapkalpošanās termināliem:

  • Pakalpojuma cena – 3.00 Eur.;
  • Izvēloties piegādi uz Omniva pašapkalpošanās termināliem, saņemsiet SMS ziņu ar norādītu informāciju sūtījuma saņemšanai.
  • Par piegādes veidu izvēloties Omniva pakomātu, Prece Lietotāja izvēlētajā pakomātā nonāk 5 darba dienu laikā pēc pasūtījuma apstiprinājuma sūtīšanas uz Lietotāja e-pasta adresi.Par Preces nonākšanu pakomātā Lietotājs tiek informēts ar īsziņas paziņojumu, kas satur durvju kodu, pakomāta atrašanās vietu, atgriešanas kodu un uzglabāšanas termiņu. Pakomāti ir atvērti 24 stundas. Prece tiek uzglabāta pakomātā 7 kalendārās dienas. Pēc minētā termiņa beigām Prece tiek sūtīta atpakaļ TOPSHOES.LV veikalam. Gadījumā, ja Lietotājs neizņem Preci iepriekš minētajā termiņā, Lietotājam ir pienākums atlīdzināt izmaksas, kas saistītas ar atkārtotu preces nosūtīšanu.
  • Iespējamais piegādes laiks var atšķirties, par jebkāda veida kavējumiem tiks ziņots.

Preču saņemšana uz vietas TOPSHOES.LV veikalā:

  • Pakalpojuma cena – bezmaksas.
  • Sūtījumu var saņemt pie mums, Baltā iela 1b, Biznesa parks “Forums”. Pasūtījumu pie mums uz vietas variet saņemt pēc pasūtījuma veikšanas un informācijas saņemšanas par to, ka Jūsu pasūtījums ir gatavs izņemšanai (sms vai zvana veidā). Ja prece nāk tuvākajos pievedumos vai tiek pārvesta no noliktavas, tas var aizņemt 1-3 darba dienas. Preci var saņemt darba dienās no 10:00 līdz 18:00. 

DATU APSTRĀDE

Ievadot nepieciešamo informāciju, noformējot pasūtījumu, Pircējs apliecina, ka ir iepazinies un piekrīt, ka viņa sniegtie dati tiek izmantoti, lai Pārdevējs varētu pieņemt Pircēja pasūtījumu un veikt preču piegādi saskaņā ar LR likumdošanas prasībām. Ievadot informāciju, Pircējs piekrīt, ka tam uz norādīto e-pastu tiks izsūtīti paziņojumi, kas saistīti ar Pircēja pasūtījuma apstrādi.